بهترین رنگ ها جهت چاپ روی ساک دستی کدامند

بهترین رنگ ها جهت چاپ روی ساک دستی کدامند

بهترین رنگ ها جهت چاپ روی ساک دستی کدامند ؟

چاپخانه هایی که چاپ بگ تبلیغاتی از جمله کارهای روزمره آنها می باشد، امروزه توانسته اند به واسطه استفاده از بهترین رنگ ها انواع طرح های چاپی را بر روی ساک های دستی متفاوت به نمایش بگذارند. البته شناخت رنگ مناسب خود به تبحر بالایی نیاز دارد. به همین دلیل ما قصد داریم در این مقاله به این موضوع بیشتر بپردازیم. تا پایان همراه ما باشید.

ساک دستی چیست ؟

امروزه کاربرد انواع ساک دستی به مراتب بیشتر از کیسه های نایلونی شده است به گونه ای که حتی با استقبال مردم از انواع مواد پلاستیکی و نایلونی اما ساک های دستی پارچه ای نیز به محبوبیت خارق العاده دست یافته اند. به جرئت می توان حتی این نوع ساک را یک کالای تبلیغاتی معرفی کرد. از لحاظ اقتصادی نسبت به کیسه های نایلونی ماندگاری و دوام بیشتری دارند. بدین ترتیب، انتخاب رنگ مناسب می تواند جنبه تبلیغاتی این محصول را افزایش داده و همچنین تنوع آن را بسیار بیشتر نشان دهد. بگ شاپ پارچه ای با کیفیت و مرغوبیت بالا و البته طراحی منحصر به فرد روانه بازار می شود.

بهترین رنگ ها جهت چاپ روی ساک دستی کدامند

رایج ترین برای طراحی روی ساک دستی

معمولاً بهترین رنگ برای چاپ روی ساک های دستی رنگ های نقره ای و یا طلایی پی وی سی است. این نوع رنگ ها را شما در برندهای گوناگون میتوانید مشاهده کنید. امروزه یکی از پر استفاده ترین رنگ های چاپ سلیک رنگ پی وی سی است. این نوع رنگ برای طراحی روی ساک پارچه ای مزایای زیادی دارد. علاوه بر ساک های دستی پارچه ای بر روی انواع نایلون، ظروف یکبار مصرف، گونی پلاستیکی و… می توان از این رنگ ها استفاده کرد. با توجه به برندی که انتخاب می کنید، می توانید از رنگ های گوناگونی استفاده نمایید. البته معمولاً رنگ های براق و مات برای چاپ بر روی ساک های دستی گزینه ایده آل تری به حساب می‌آیند.

  قابلیت رنگ پی وی سی

چنانچه بخواهیم شما را با قابلیت رنگ پی وی سی در چاپ ساک تبلیغاتی بیشتر آشنا کنیم. سرعت در خشک شدن از جمله قابلیت هایی است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت. استفاده از رنگ مناسب می‌تواند طراحی ساک دستی را یک طراحی فوق العاده خاص، زیبا و ایده آل نشان دهد. البته تنها از یک رنگ در این نوع طراحی استفاده نمی شود بلکه از ترکیب دو یا سه رنگ می توان برای جلب توجه مشتری استفاده نمود. بازی با رنگ ها به مهارت و البته تخصص طراح بستگی دارد و به همین دلیل، بگ شاپ پارچه ای تا این حد مورد استقبال مشتریان خود قرار می گیرند؛ چرا که طراح به خوبی می داند کدام قسمت ساک دستی را باید با چه رنگی طراحی کرده و رنگ لوگوی شرکت شما را به چه شکلی به نمایش بگذارد.

روانشناسی رنگ ها

روانشناسی رنگها مهم‌ترین نکته‌ای است که نباید آن را نادیده گرفت. برای تبلیغات رستوران معمولا رنگ های زرد و قرمز جزء رنگ های بسیار جذاب به حساب می آید. به این دلیل که از لحاظ روانشناسی این دو رنگ به تحریک اشتها می پردازند. اما رنگ های فیروزه ای، یاقوتی، طلایی و نقره ای جزء رنگ های لاکچری پسند هستند که می‌تواند طراحی ساک دستی را به یک طراحی زیبا، با کیفیت و مرغوب تبدیل نماید و برای تبلیغات منحصر به فردی همچون جواهرات یه گزینه عالی به شمار می آید.

بهترین رنگ ها جهت چاپ روی ساک دستی

بهترین رنگ ها جهت چاپ روی ساک دستی

سخن پایانی

چاپ بگ تبلیغاتی را بکار بردن رنگ هایی خاص به یک تیم ماهر و کاربلد بسپارید. در حال حاضر بسیاری از مجموعه های فروش از این کالای تبلیغاتی استقبال می کنند. روانشناسی رنگ ها می تواند نظر مشتریان بیشتری را به خدمات مجموعه مورد نظر جلب کنند. انواع ساک دستی پارچه ای با کیفیت و مرغوبیت بالا اگر انتخاب گردد، قطعاً می تواند در کنار استفاده از رنگ های منحصر به فرد زیبایی طراحی را چند برابرنشان دهد.  امروزه با پیشرفت تکنولوژی می توان به چاپ انواع طرح بر روی ساک دستی پرداخت. تنها باید بدانید که چه گروهی خدمات خود را دریافت کنید. کیفیت چاپ و استفاده از رنگ های مرغوب همیشه توانسته رضایت مشتری را در طولانی مدت تضمین کند. از صفحات وب برای یافتن یک مجموعه ماهر و متبحر برای استفاده از بگ شاپ پارچه ای غافل نشوید که صددرصد به نفع شما خواهد بود. بگ شاپ ها با کمترین قیمت مرغوب ترین محصولات را ارائه می دهند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *