چاپ روی جعبه جواهر

مزایای چاپ بر روی انواع جعبه جواهر و جعبه کادویی

چاپ روی جعبه جواهر

چاپ روی جعبه کادو امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. شما ویژگی های متفاوتی را در کنار مزایای خاصی می توانید در زمان خرید آن ها در نظر بگیرید. در زمان هدیه دادن، صددرصد نوع و ظاهر جعبه می‌ تواند نظر افراد را بیشتر به خود جلب کند. امروزه جعبه های جواهر و جعبه های کادویی بسیار مورد استفاده قرار گرفته اند. در این مقاله ما قصد داریم شما را با مزایای چاپ بر روی انواع جعبه جواهر و جعبه کادویی بیشتر آشنا کنیم، لطفا تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

در حال حاظر چاپ دیجیتال حرف های زیادی برای گفتن دارد. در این نوع چاپ به صفحه چاپ نیز نیازی نیست، که این خود یکی از مزیت های مهم نسبت به چاپ افست می باشد. کیفیت، مرغوبیت، چاپ در مدت زمان کمتر و هزینه منصفانه را از مزایای چاپ دیجیتال بر روی جعبه های جواهر و کادویی می توان بیان کرد. حتی چاپ جعبه ماسک نیز به این شکل تولید، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. چاپ لوگو، چاپ عکس، پاپ طرح هنری و چاپ متن و نوشته را می توان از انواع چاپ دیجیتال معرفی نمود.

چاپ روی جعبه جواهر

مزایای چاپ بر روی انواع جعبه جواهر و جعبه کادویی

انواع جعبه جواهر و جعبه کادویی اصولاً مقوایی هستند که به صورت کاملاً اختصاصی می توان طرح خاصی را بر روی آن ها پیاده نمود. حتی امروزه یکی از پرفروش ترین هدیه های تبلیغاتی عمدتاً جعبه های تبلیغاتی مقوایی هستند. رنگ و طرح های بسیار متنوع با قابلیت چاپ بالا را می توان دلیل این امر بیان کرد. معمولاً هزینه بسیار کمی برای جعبه های مقوایی کادویی و طلا را می توان در نظر گرفت.

جنس MDF جعبه جواهر

با انتخاب جنس MDF در اندازه های معمول و اختصاصی می توانید امکان چاپ را بر روی تمام اضلاع آن ها انتظار داشته باشید. روش چاپ مستقیم با کیفیت بسیار بالا را باید به یک تیم ماهر در حوزه چاپ روی جعبه کادو بسپارید. هر گونه طرح، عکس و نوشته را می توان بر روی چاپ جعبه ماسک، کادو و طلا در نظر گرفت. اینگونه برای تمامی هدیه و تبلیغات یک گزینه ایده آل را در دست خواهید داشت. امکان استفاده از رنگ روکش MDF، طراحی، شخصی سازی را با توضیحات باید تنها به گروه های چاپ ماهر در این زمینه سپرد.

جعبه اسکناس با درب لولایی، جعبه سکه کارتی با درب لولایی، جعبه انگشتر MDF با درب لولایی، جعبه انگشتر MDF با درب فنری، جعبه MDF تی بگ، جعبه ست جواهری MDF با درب لولایی و بسیاری از موارد دیگر را به این شکل می توانید برای چاپ در نظر بگیرید.

کیفیت چاپ بر روی انواع جعبه جواهر و جعبه کادویی

چاپ روی جعبه کادو پروسه بسیار خاصی را دنبال می کند. این نکته را مدنظر داشته باشید که کیفیت، دقت و ظرافت و در عین سرعتی بودن چاپ را باید جزء موارد کلیدی در نظر گرفت. طلاکوبی و یا نقره کوبی نیز از جمله روش هایی است که بر روی انواع جعبه جواهر و کادویی می توان مدنظر قرار داد. اگر به دنبال خریداری محصولاتی با چاپ های باکیفیت هستید، نباید به دنبال هزینه های پایین باشید. هزینه های پایین نمی تواند تضمین کننده کیفیت اصلی کار باشد. هیچ گاه به خاطر قیمت پایین تر به دنبال چاپ های بی کیفیت نباشید، در چنین شرایطی فقط اعتبار و موقعیت شغلی خود را به خطر می اندازید.

چاپ روی جعبه جواهر

سخن پایانی

امروزه روکش های بسیار زیادی برای انواع جعبه جواهر و جعبه کادویی وجود دارند، مقوایی و MDF رایج ترین آن ها هستند. چاپ بر روی هر کدام می تواند با هزینه های معقولانه ای انجام گردد. تنها باید بدانید که از چه نوع مجموعه باید در این راستا استفاده کنید. متأسفانه برخی از مشتریان فریب تبلیغات دروغین را می خورند و بدین ترتیب است که نمی توانند از کیفیت چاپ انتظار بالایی داشته باشند. هیچ گاه باکیفیت ترین چاپ با هزینه پایین انجام نمی شود. به همین دلیل پیشنهاد ما را جهت استفاده از یک تیم ماهر و کاربلد نادیده نگیرید. جعبه های جواهر و کادویی بیشترین جذابیت تجاری را به خود اختصاص می دهند و نباید این موضوع را نیز نادیده بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *