انتخاب کاغذ برای کارهای تبلیغاتی

انتخاب کاغذ برای کارهای تبلیغاتی

انتخاب کاغذ مناسب برای پروژه چاپ شما می تواند تأثیر زیادی بر محصول نهایی داشته باشد. از ارائه نهایی تا هزینه ، کاغذ اصلی قطعه چاپی شماست. در اینجا چند نکته برای انتخاب کاغذ مناسب برای انواع مختلف مواد چاپی آورده شده است . با چابخانه اصفهان همرا باشید

انتخاب کاغذ برای کارهای تبلیغاتی

کارت بازرگانی

کارت ویزیت باید چشم را به خود جلب کند ، به یاد ماندنی باشد و بعد از آن خارج شوید. وقتی مشتری احتمالی شما بعداً برای یافتن کارت شما مراجعه کند ، باید به نظر خوب برسد. طیف گسترده ای از سهام کاغذی برای کارت ویزیت وجود دارد ، و حتی می توانید کارتهایی را که روی بسترهای پلاستیکی یا سایر کاغذها چاپ نشده است ، چاپ کنید.

در اینجا چند نکته برای انتخاب بهترین مقاله برای کارت ویزیت آورده شده است:

  • اگر می خواهید افراد بتوانند روی کارت شما بنویسند ، کاغذ بدون پوشش یا یک کاغذ مات را انتخاب کنید. کاغذ بدون پوشش بهترین گزینه زمانی است که می خواهید افراد بدون لکه بر روی آن بتوانند مستقیماً روی قطعه بنویسند ، اما اگر عکس یا گرافیکی مهم در کارت خود دارید ، از کاغذ مات استفاده کنید .

بروشورها

بروشورها ، نقشه ها ، منوها و پروازها همگی می توانند از استفاده از کاغذ مناسب برای کار استفاده کنند. در اینجا چند نکته برای انتخاب بهترین مقاله برای یک بروشور آورده شده است:

  • کاغذ پلاستیکی می تواند محصولات ضد آب باشد که معمولا برای نقشه ها یا منوها استفاده می شود.
  • کاغذ سنگین تر سفت تر است ، و به موارد کمک می کند تا هنگام جمع شدن در حالت ایستاده باشند. حداکثر ضخامت توصیه شده برای 2 یا بیشتر برابر 100 جلد است.
  • اگر قطعه چاپ شده در نامه ارسال می شود ، باید ضخامت درستی برای رعایت مقررات پستی داشته باشد. تعداد چین ها روی ضخامت نهایی تأثیر می گذارد
  • کاغذ ضخیم تر می تواند فویل های فلزی و برجسته را به نظر برساند ، اما هرچه بالاتر بیشتر باشد، مقدار جزییاتی را که می توانید در عنصر برجسته خود نشان دهید کاهش می دهد.
  • اگر شما در حال چاپ بسیاری از مواد هستید ، کاغذهای نازک معمولاً ارزان تر هستند و به طور بالقوه می توانند هزینه پستی کمتری داشته باشند.

کاتالوگ / تقویم

در اصطلاحات چاپ ، كاتالوگ هر چيزي است كه مانند يك مجله باشد و زين باشد ، اما برخلاف يك مجله ، كاتالوگ مي تواند انواع مختلفي از انواع كاغذ را براي صفحه و جلد آن داشته باشد.

در اینجا چند نکته برای انتخاب بهترین مقاله برای فهرست وجود دارد:

  • کاتالوگ ها در 4 صفحه چاپ می شوند ، زیرا هر برگه در نیم صفحه به 4 صفحه (جلو و عقب) تقسیم می شود.
  • کاتالوگ ها غالباً با یک پوشک ضخیم و کاغذ متن باریک تر برای فضای داخلی چاپ می شوند تا هزینه کمتری به دست بیاورند. مطابقت با سهام پوشش و سهام متن داخلی بسیار مهم است بنابراین از کیفیت رنگ و تصویر مداوم برخوردار است.
  • کاتالوگ ها مانند یک مجله جلد ، می توانند به صورت زین دوخته شوند ، سیم پیچ ، سیم بی سیم و یا چسبیده (کاملاً مناسب) چسبیده باشند.
  • برای کاتالوگ هایی که در آن هنر و تصاویر از اهمیت بالایی برخوردار هستند ، یک کاغذ با روکش بالا و براق در نظر بگیرید و از یک کاغذ بدون پوشش استفاده کنید که می توانید برای لیست محصولات بنویسید ، جایی که خوانندگان ممکن است بخواهند چیزی را بچرخانند یا یادداشت برداری کنند.
  • اگر کاتالوگ شما ارسال خواهد شد ، از وزن کل آن آگاه باشید. برای به حداقل رساندن هزینه کلی هزینه پستی ممکن است نیاز به استفاده از کاغذهای سبکتر داشته باشید.

انتخاب کاغذ برای کارهای تبلیغاتی

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با بزرگترین چاپخانه اصفهان تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *