انواع کارت ویزیت

انواع کارت ویزیت

کارت ویزیت هویت شخصی است که نماینده تجارت و موقعیت است.این یک کارت چاپ شده است که دارای اطلاعات مربوط به شرکت به همراه اطلاعات تماس و لوگوی سازمان است.بسته به نوع کسب و کار ، انواع مختلفی از کارت ویزیت وجود دارد.هر کارت سفارشی و متناسب با شخص یا حرفه خاصی است.

همچنین ، هر فرد در سازمان کارت ویزیت مشابهی دارد و همه اطلاعات روی کارت یکسان است به جز نام و شماره تماس.

در زیر اطلاعاتی که معمولاً در کارت ویزیت وجود دارد آمده است:

  1. لوگوی شرکت/ تجارت: این شامل یک تصویر متنی نماد یا نام شرکت است که یک لوگوی رسمی را تشکیل می دهد.
  2. برچسب: برخی از شرکت ها ممکن است دارای یک شعار باشند که یک جمله کوتاه است و خدمات شرکت را به شیوه ای خلاقانه توصیف می کند.
  3. اطلاعات تماس: اطلاعات تماس شامل نام شرکت ، شماره تلفن همراه ، شماره تلفن ثابت ، شناسه ایمیل و وب سایت شرکت است.برخی از افراد ترجیح می دهند دو کارت ویزیت داشته باشند که در آنها تنها تفاوت این است که کارت به جای شماره تلفن همراه تجاری یک تلفن همراه شخصی داشته باشد.بقیه جزئیات در هر دو کارت یکسان خواهد بود.
  4. محصولات/ خدمات:برخی از کارت ویزیت ها همچنین ممکن است مختصری در مورد محصولات یا خدمات شرکت را ذکر کرده باشند.

کارت ویزیت و انواع آن

انواع کارت ویزیت

در این عصر دیجیتالی ، چاپ کارت ویزیت قدیمی هنوز هم مانند گذشته ضروری است.به آخرین باری که با مشتری یا شریک تجاری احتمالی ملاقات کرده اید فکر کنید.آیا وقت گذاشتن برای وارد کردن شماره تلفن و ایمیل به تلفن خود آسان بود؟یا به سادگی کارت ویزیت را مبادله کردید؟البته دومی!

یک کارت ویزیت فیزیکی نه تنها به شما امکان می دهد وقتی برای اولین بار با شخصی ملاقات می کنید ، ارتباط شخصی برقرار کنید ، بلکه نام تجاری شما را به یاد ماندنی می کند ، البته اگر درست انجام شود.به همین دلیل است که ما انواع کارت ویزیت را به شما معرفی کرده ایم.

  • کارت ویزیت کلاسیک / استاندارد:

هنگامی که ایده خلاقانه ای برای کارت ویزیت ندارید ، از قالب استاندارد استفاده می شود.اطلاعاتی که روی کارت درج می شود شامل نام شرکت به همراه لوگوی کوچک ، آدرس سازمان ، شناسه نام شخص دارای کارت ویزیت و شماره تماس سازمان و همچنین شخص اولیه است.کارت ویزیت های کلاسیک بسیار حرفه ای به نظر می رسند و معمولاً روی زمینه سفید با فونت استاندارد پررنگ چاپ می شوند.

  • کارت ویزیت شخصی:

برخی از افراد دو کارت ویزیت متفاوت برای اهداف مختلف دارند.کارت های ویزیت شخصی دارای شماره تماس شخصی هستند و به مجموعه خاصی از مشتریان یا مخاطبان داده می شوند.کارت ویزیت شرکت دارای مشخصات تماس شخصی نیست ، اما دارای یک شماره تماس استاندارد است که همه می توانند به آن دسترسی داشته باشند ، در حالی که کارت ویزیت شخصی ممکن است حتی نام شخص را به همراه اطلاعات تماس تجاری شخص چاپ کرده باشد.

  • کارت ویزیت مخصوص حرفه:

برخی از شرکت های نوآور دارای کارت های تخصصی حرفه ای هستند مانند یک شرکت پیانو که دارای یک کارت به شکل پیانو است که نشان دهنده حرفه آنها است و همچنین جذاب است که یک خیاط یک کارت ویزیت را روی یک ماشین خیاطی چاپ می کند یا یک عکاس بر روی کارت ویزیت به شکل دوربین اطلاعات خود را درج می کند.اگرچه این کارت ها به عنوان کارت های خاص حرفه ای نامیده می شوند ، اما ظاهری رسمی ندارند و احساسی از کارت ویزیت رسمی یا حرفه ای ندارند.

بررسی انواع مدل های کارت ویزیت

  • کارت ویزیت پلاستیکی

کارت های پلاستیکی دوام بالایی دارند و احتمال خراب شدن آنها در طول زمان کمتر است.علاوه بر این ، این کارت ها ضد آب و ضد پارگی هستند.

  • کارت ویزیت تا شده

اگر به دنبال جایگزینی خلاق برای کارت استاندارد هستید ، کارت های ویزیت تا شده ممکن است به خوبی کار کنند.یکی از مزایای ایجاد آنها این است که فضایی دو برابر کارت ویزیت استاندارد ارائه می دهند.با داشتن فضای بیشتر می توانید به راحتی اطلاعات بیشتری مانند محصولات ، خدمات ، نقشه مکان و کوپن ها را در اختیار مشتریان بالقوه قرار دهید.آنها را می توان در کیف پول مشابه کارت های استاندارد قرار داد.

در چاپخانه اصفهان ما قادر به چاپ انواع کارت ویزیت با کیفیت ، مطابق با سلیقه و بودجه شما هستیم.فقط کافیست با ما تماس بگیرید.