سوالات متداول در چاپ کاتالوگ

سوالات متداول در چاپ کاتالوگ

سوالات متداول در چاپ کاتالوگ

آیا محصولات چاپ آفتابگردان گارانتی دارند؟
هدف ما در چاپ آفتابگردان همواره رضایت مشتری بوده است و در همین راستا متعهد هستیم هر گونه ایراد در چاپ، کاغذ، مقوا، خدمات تکمیلی و صحافی را پاسخگو باشیم و رفع این مشکل را از وظایف خود می دانیم.
آیا در چاپ آفتابگردان کاتالوگ در تیراژ شد کم هم چاپ می شود؟
بله ما در چاپ آفتابگردان مفتخریم که کاتالوگ فوری اصفهان را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت هم در تعداد کم و هم در تعداد بالا برای مشتریان گرانقدر خود چاپ کنیم.
آیا در چاپ آفتابگردان فایل های طراحی که مشتری تحویل می دهد از نظر اجرایی و فنی مورد بازبینی قرار می گیرد؟
بله حتی اگر طرح محصول چاپی در واحد طراحی چاپ آفتابگردان، بهترین چاپخانه اصفهان طراحی نشده باشد، ما فایل مشتریان خود را از نظر اجرایی و فنی مورد بازبینی قرار می‌دهیم و در صورت هر گونه مشکل به مشتری اطلاع رسانی خواهیم کرد.
نحوه ارسال فایل به چاپ آفتابگردان چگونه است؟
سادگی میتوانید فایل طراحی خود را از طریق ایمیل Aftabgardanprint@yahoo.com ارسال و یا به شماره 09135739258 از طریق واتس آپ و تلگرام ارسال کنید.
چرا چاپ آفتابگردان را برای چاپ کاتالوگ انتخاب کنیم؟
ما در چاپ آفتابگردان با ۲۰ سال سابقه در صنعت چاپ همواره تلاش کردیم تا خلاقانه ترین ایده ها و بالاترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه دهیم زیرا باور داریم که مشتریان ما لایق بهترین ها هستند.
ما همواره تلاش کردیم تمامی مراحل کار را زیر یک سقف انجام دهیم با بهره گیری از بهترین دستگاه های چاپ و بسته بندی، هزینه تمام شده محصول را به کمترین میزان برسانید و مشتریان ما بتوانند بهترین خدمات را با بهترین قیمت در اختیار داشته باشند.
آیا محصولات چاپ آفتابگردان ضمانت رنگ دارد؟
حتی اگر سفارش چاپی شما در واحد طراحی چاپ آفتابگردان طراحی نشده باشد تمامی فایل های شما از لحاظ فرمت خروجی، مود رنگی، اندازه فایل، رنگ های استفاده شده، نکات فنی و اجرایی در چاپ مورد بازبینی قرار می گیرد تا فایل طراحی شده بدون افت کیفیت برای چاپ ارسال شود.به این ترتیب پس از تایید فایل طراحی شده، کاتالوگ شما با بهترین مرکب و متریال چاپ میشود.
چطور می توان کیفیت کاغذ را در چاپ کاتولوگ تشخیص بدهیم؟
یکی از راهکارهایی که باعث میشود تشخیص بدهیم که در کاغذ و مقوا استفاده شده در چاپ کاتالوگ کیفیت خوبی ندارد کدر بودن رنگ ها در چاپ است.
آیا برگ و صفحه در چاپ کاتالوگ متفاوت هستند؟
یک برگ شامل دو صفحه است.
برای مثال یک کاتالوگ در 10 صفحه ای شامل ۵ برگ می شود.
آیا می توان در چاپ کاتالوگ رنگ پنجم استفاده کرد؟
هم در چاپ جلد کاتالوگ و هم در چاپ صفحات داخلی کاتالوگ می‌توان از رنگ پنجم مانند نقره ای، طلایی، مسی و … استفاده کرد.
در چاپ کاتالوگ از گلاسه مات استفاده کنیم یا گلاسه براق؟
اگر صفحات داخلی دارای عکس است، از گلاسه براق استفاده کنید تا تصاویر و رنگ ها زیباتر چاپ شوند. اما اگر متن در صفحات زیاد است برای جلوگیری از بازتاب نور و خستگی چشم از کلاسه مات استفاده می‌کنید.
آیا میتوان از کاغذ تحریر در چاپ کاتالوگ استفاده کرد؟
بله می توان استفاده کرد کاغذ تحریر در چاپ کاتالوگ باعث کاهش هزینه تمام شده و چاپ کاتالوگ می‌شود اما دوام مقوا گلاسه و کیفیت چاپ بر روی آن بهتر از کاغذ تحریر است.
توصیه میکنیم از کاغذ گلاسه برای صفحات داخلی کاتالوگ استفاده نکنید.
فایل طراحی کاتالوگ را با چه فرمتی خروجی بگیریم؟
توصیه ما این است که از فرمت pdf برای خروجی فایل طراحی محصولات چاپی خود استفاده کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *