فواید سرمایه گذاری بر روی هدایای تبلیغاتی

فواید سرمایه گذاری بر هدایای تبلیغاتی

بسیاری از بیزینس ها از تاثیری  که هدایای تبیغاتی بر برند آنها میگذارد آگاهی ندارند.چاپ آفتابگردان بهترین چاپخانه اصفهان در این مقاله سعی داریم به طور کامل و تخصصی هدایای تبلیغاتی را از چند جنبه مورد بررسی قرار دهیم.هدایای تبلیغاتی برای مشتریان کنونی و مشتریان بالقوه تاثیر بسیار خوبی دارد. باعث میشود نگرش آنها به برند ما ارتقا یابد و همچنین کمک میکند محصولات و خدمات ما را به یاد بسپارند که این مورد تاثیر مستقیم و مثبتی بر روی فروش سازمان ما دارد.

فواید سرمایه گذاری بر هدایای تبلیغاتی

زمانی که مشتریان هدایای تبلیغاتی را دریافت میکنند، مهمولا برای مدتی آن را نگه داری میکنند. تحقیقات نشان داده است بسیاری از مردم، هدایای تبلیغاتی دریافت شده را به طور متوسط تا یکسال و بیشتر نگه می دارند.هر چه زمان نگهداری یک هدیه تبلیغاتی بیشتر باشد، نه تنها تاثیر بیشتری بر فرد دریافت کننده دارد، بلکه به کسانی که شاهد این استفاده طولانی هستند نیز تاثیر میگذارد.همه ما دوست داریم چیزی رایگان دریافت کنیم با هر بار استفاده از هدایای تبلیغاتی، شخص دریافت کننده، خودآگاه یا ناخودآگاه به یاد برند و محصولات و خدمات ما می افتد که این اقدام تاثیر بسیاری خوبی در فروش آینده سازمان ما دارد.از مهمترین ویژگی های هدایای تبلیغاتی، ماندگاری آنها در ذهن است. در مقایسه با سایر کمپین های تبلیغایی، مانند رادیو، تلویزیون و …. هدایای تبلیغاتی از ماندگاری بیشتری برخوردار اند.در انتخاب هدایای تبلیغایی، از تنوع بسیار زیادی داریم که به پرطرفدارترین هدایای تبلیغاتی در قسمت هدایای تبلیغاتی اشاره کردیم.( لینک مربوط به هدایای تبلیغایی پرطرفدار گذاشته شود.)
تنوع کالاهای تبلیغاتی به نحوی است که متناسب با هر صنعت از هدایای تبلیغاتی اصفهان خاصی استفاده کنیم.
برای مثال:درصنعت بیمه، شرکت های بیمه هدف محافظت مالی و جانی از مشتریان خود دارند، از هدایای تبلیغاتی که جنبه ایمنی و محافظتی دارند استفاده کنند.شرکت ها و آژانس های مسافرتی تمایل دارند کالای مرتبط با سفر را به مشتریان خودبدهند.شرکت های که هدف حفاظت از محیط زیست را دارند، میتوانند از هدایایی که در ساخت آنها از مواد بازیافتی استفاده شده بهره ببرند.

فواید سرمایه گذاری بر هدایای تبلیغاتی

پیشرفت صنعت چاپ این امکان را به ما میدهد که بر روی هر جسمی، با استفاده از تکنیک های مختلف نظیر چاپ افست،  چاپ سیلک،  چاپ تامپو،  طلاکوب،  برجسته سازی(داغی)، لیزر و … چاپ زیبا و با دوامی بزنیم که بر تاثیر هدیه تبلیغاتی بیافزارید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *